INFORMACJA DLA WNIOSKODAWCÓW -
POMOC MATERIALNA O CHARAKTERZE SOCJALNYM DLA UCZNIÓW !!!
Faktury należy dostarczyć za zakup artykułów szkolnych dla wszystkich uczących się dzieci na które zostało przyznane świadczenie .
Pełnoletni uczniowie przedkładają faktury na swoje imię i nazwisko.
Przy wystawianiu faktury/rachunku należy zwrócić uwagę na nazewnictwo zakupionych artykułów, aby były zgodne z nazwami umieszczonymi w w/w katalogu zakupów. Istotne jest także aby plecak, miał adnotację „szkolny”.
Refundacja przyznanego świadczenia następuje w poniższych okresach rozliczeniowych :
- do 30 grudnia danego roku szkolnego -
Ośrodek uwzględnia faktury od miesiąca lipca poprzedzającego dany rok szkolny do
listopada.
Termin dostarczenia rachunków do Ośrodka – 30 listopad danego roku
- do 30 czerwca danego roku -
Ośrodek uwzględnia faktury od stycznia do maja danego roku.
Termin dostarczenia faktur do Ośrodka – 31 maj danego roku.
Nie dostarczenie faktur skutkuje brakiem wypłaty świadczenia .
Wydatki kwalifikowane do refundacji:
a) podręczników, lektur, encyklopedii, słowników i innych książek pomocniczych do realizacji procesu dydaktycznego, edukacyjnych programów multimedialnych, sprzętu komputerowego itp.,
b) pomocy dydaktycznych i przyborów szkolnych tj.: zeszytów, długopisów, piórników, plecaków i innych artykułów szkolnych . Wymagane jest także by np. plecak, miał adnotacje „szkolny” . W przypadku braku takiej adnotacji wnioskodawca winien złożyć stosowne oświadczenie.
c) innych pomocy niezbędnych do udziału w dodatkowych zajęciach edukacyjnych
d) pokrycie kosztów zakupu biurka , krzesła do biurka .